Müstilistel asjaoludel otsustas minna maailma avastama fotoka juhe ning alles nüüd saan teha uue sissekande sellest kuidas möödus kliinkitarride salvestamine.
2 päeva kulus puhaste ja vähempuhaste saundide tegemiseks ning selle jaoks sai stuudiosse veetud Fender Twin Reverb ja Vox AC30 ning posu kidrakohvreid.

Plaan oli mängida Fenderitega päris clean partiid ja Voxi ja muude pillidega siis natuke crunchimad osad.
Salvestus nägi välja samamoodi. Madis istus näoga võimu suunas ning juhe jooksis otse võimu (ja DI-sse ka igaks juhuks ). Kliinide juures me kahte võimu korraga ei kasutanud. Enamus täiesti puhaste saundide juures kasutasime Telecasterit, mõlemad helipaed korraga.

Fenderitega mängis Madis standardhäälestuses. Ühes loos kasutasime kapot kolmandal krihvil et saada lahtist C-d ning teipisime kuuenda keele kinni aga muidu ekstravagantseid trikke ei olnud vaja sooritada.
Paaris loos on oma koht ka Stratil mida sai vist kasutatud põhiliselt vastumeloodiaid mängivate

Veel sai stuudiosse tiritud üks PRS SE hollow mille ma häälestasin

Kui see ring sai täis siis tõstsime puki peale AC30-ne ja hakkasime tegema crunchimaid asju. Kõige ägedam saund tuli sealt Edwardasiga nii et Vox oli suht kõvaks keeratud ning Madis mängis lahtiseid akorde jõuga.

Samuti kasutasime ära Voxi tremolot mille tuunimine nägi välja nii:
Mina ja Madis olime klappidega salvestustoas, Ivar pani playbacki käima ja Madis mängis niikaua kuni ma võimu kõrval seistes tremolo kiiruse ja saundi paika sain. Ivar ütles et ok ja siis salvestasime ning mina seisin koguaeg hiirvaikselt võimu kõrval ning kontrollisin et asi tempos jookseks. Paljud ütleks et miks pedereerida kui pärast saab arvutis tremolo lisada aga lepime kokku et see pole päris see miks meie stuudiosse läksime. Kui on võimalik kasutada reaalset asja simulaatori asemel siis me seda ka teeme.......isegi kui ma pean selleks võimu kõrval liikumatult teinekord seisma :-)
Tänud lähevad Egertile, Arnele ja Taavile.
No comments:
Post a Comment