Wednesday, December 10, 2008

Q&A3

Q: Cool, kust see Ashdown välja võluti?
Aga kidravõimu draiv on siis parem kui basskitarrile mõeldud draivid? Okei ma saan aru, et SVT draiv võibolla jääb lahjaks, kui sa tahad hea madala otsaga rajale mingi hästi draivise träki juurde lasta, aga igasuguseid bassi draiviasju on ju olemas küll. Mul lihtsalt veidi raske aru saada, miks kidravõim see kõige parem stuudiolahendus on antud juhul.
Pärast miksi võiksid visata mingi loo partiide listi, et mis siis lõpuks peale jäi (a'la Laney mikriga, reampitud bass Ashdownist, 17 vokaali, trummi mikker teisel pool Pärnu mnt'd jne) :)

A: head inimesed Pillipood.ee-st aitasid. Lehvitan Gunnile siitpoolt.
Kidravõimu draiv on naturaalne. Läbi kidravõimu laskmine by default lõikab ära madala otsa ja jääb alles persest hammustav urin ja täpselt seda ma taga ajangi.
Need igasugused bassidraiviasjad on siiski keemia ja ei kõla mitte kuidagi niimoodi nagu oleks bass läbi lahti keeratud marshalli lastud ntx. Ma ei väida et draiviplokkidel ei oleks kohta, on küll aga kui saab paremini siis tuleb seda üritada. Minu MXR on hädaabinõu olukorras kus lihtsalt ei ole võimalik vedada kaasas livedel kahte stäkki ja neid mikkida :-)
Ma kujutan ette et päris detailset nimekirja ma ei suuda träkkide kaupa teha sest ma ei ole kindlasti nonstop miksamise juures. Usaldan inimesi.

No comments: