Tuesday, December 9, 2008

stuudioraport5

reede jatkus samas vaimus......kitarrid ja bass.
Hommikul kodust sõites oli mul miski kindel mõte mida ma pidin kirjutama aga nüüd on meelest läinud.......
Võtan veits tempot maha ja räägin stuudiotegemistest üldisemas laadis.
Plaan oli teha 12h päevas tööd mis reaalselt nägi välja nii et me "üritasime" olla kell 10.00 stuudios ja teha kuni 22.00. Reaalsus aga näitas seda et peale üheksat ei olnud meist keegi enam võimeline oma asju kvaliteetselt tegema. Mingist hetkest olid näiteks minu jaoks ka kõige elementaarsemad asjad teostamatud. Käed ja eelkõige aju väsib ning seda ülivajalikku teravust enam ei kanguta välja ei redbulli ega kohviga. Õhtul võimatu lugu tuli tavaliselt järgmine hommik esimese võttega 2 korda parem kui õhtune pikk ja piinarikas punnitamine.
Samuti ei ole võimalik mehel puldis kuulata 12h monitoridest tulevat müra ning säilitada adekvaatsust ja kriitikameelt. Mõni hilisõhtune "superidee" võib hommikul selge peaga kõlada hullemini kui Maie Parriku laulmine. Ning selge pea all ei mõtle ma toredaid jooke etc vaid lihtsalt füüsiline ja vaimne väsimus võtab koore.
Lõunat süües avastasime uusi ja põnevaid söögikohti ning loomulikult jahusime terve selle aja plaanidest ja soovidest........üks parimaid asju konkreetse stuudio juures on see et ma vist kordagi ei kuulnud väljendit "ei saa". Tihtipeale oli pakkuda lihtsalt alternatiivne ja veel parem variant mille peale ise ei tulnudki.
Nõmme teel on mingi sašlõkikoht mille nime ma ei suuda meenutada...otsige üles, see on Staabi konkurendi kõrval, mul lähevad praegu sellele mõtlemisest ka süljenäärmed tööle.

No comments: