Tuesday, December 9, 2008

stuudioraport6

väike väsimus hakkab sisse pugema ning keeled tunduvad kaela peal koguaeg aina kõrgemaks minevat.........oot oot, tegemist ei olnud seekord paranoiaga vaid temperatuuri vahetusest ja teistest keeltest aegajalt liikuski kael. Pildil puudub pillil pickguard just seetõttu et konkreetsel isendil käib kaelavarda reguleerimine kere poolt ning tegelikult tuleks kael küljest ära keerata selle protseduuri teostamiseks aga mina võtsin hellitamata kruvikeeraja ja tegin seda mis vaja ilma liigse lobata. Peaasi et asi toimib, ilus väljanägemine on kuskil kaugel kaugel nimekirja lõpus. Minu pillil olid seekord DeanMarkley keeled peal mis on mõnes mõttes naljakad. Esiteks nad surevad peale teist päeva ning teiseks avastasin huvitava tootevea. Vb on see lihtsalt juhus aga D keel lahtiselt tõmmates "ujub". kuna kahel pillil DM keeltega oli sama jama siis julgen oletada et minu partii lihtsalt oli sitt aga kujuta ette kui haige see on. Käik algab lahtise keelega ja sa kuuled klapist kuidas see on häälest ära........kuidas krt saab olla basskitarril üksik noot iseenda suhtes häälest ära?
Aga noh, proovisime teisi pille ja lõpuks leidsin et kui ma tõmban õrnalt ja olen hästi vaikselt siis on probleem suht hoomamatu.
Ma ju laenasin kokku erinevaid huvitavaid pille ja oli alguses kohe kindel plaan et ma mängin erinevad lood erineva saundiga ning keegi kuskil kuklas rääkis nonstop et "aktiivhelipead, aktiivhelipead" aga stuudios lükates oma pilli Manley DIboxi ei tundunud see teooria enam üldse tõene. Ma mängisin enda jaoks paralleelselt kahe asjaga. DI rida jooksis arvutisse ja mu MXR oli monitooringu jaoks teises kanalis lihtsalt kaasa jooksmas. Ma tahtsin et võrdlusmomendiks oleks mu livesaund ka olemas, harjumuse asi lihtsalt, mul oli mõnusam mängida kui klapis kärises ka midagi.

No comments: